Najważniejsze informacje

 


Od czego zacząć?


1. Pierwszy krok
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz wiadomość. Osobą, która odbierze telefon lub odpowie na wiadomość będzie Monika Marciniak. Poprosi Cię podczas tego pierwszego kontaktu o kilka informacji na temat twojego zwierzaka i terminów w jakich będziesz potrzebować dla niego opiekunki. Możesz też od razu umówić bezpłatną i niezobowiązującą wizytę zapoznawczą petsittera.

2. Poznaj opiekunkę
W czasie spotkania zapoznawczego zobaczysz się z opiekunką. Pozna ją także Twój zwierzak. W czasie wizyty opiekunka odpowie na wszystkie pytania i wspólnie omówicie szczegóły opieki nad Twoim psem lub kotem.

3. Umowa
Przed pierwszą wizytą u zwierzaka podpiszecie umowę o powierzeniu zwierzęcia pod opiekę. 

4. Wizyty u podopiecznych
Opiekunka będzie odwiedzać Twojego zwierzaka i zajmować się nim zgodnie z Twoimi instrukcjami. Po wizycie dostaniesz zdjęcia i informacje o podopiecznym.


FAQ – Częste pytania od naszych klientów


Czy pierwsze spotkanie jest płatne? (rozwiń…)
Nie, pierwsze zapoznawcze spotkanie jest bezpłatne. Służy wzajemnemu poznaniu się i ustaleniu szczegółów opieki nad psem / kotem.
Gdzie dojeżdżają opiekunki?
Nasza opiekunka dojeżdża do psów i kotów m.in do takich miejscowości jak Iłów, Sochaczew, Wyszogród, Kiernozia, Giżyce, Gąbin.
Czy zawsze ta sama osoba będzie zajmowała się moim zwierzęciem?
Tak, Twojego psa / kota za każdym razem będzie odwiedzała ta sama opiekunka.
Czy psy są zabierane na indywidualne czy grupowe spacery?
Psy zawsze zabierane są na spacery indywidualne, aby opiekunka mogła poświęcić 100% uwagi swojemu podopiecznemu.
Jak mogę potwierdzić czy opiekunka w ogóle pojawiła się u mojego psa / kota?
Po każdej wizycie opiekunka przesyła informacje o jej przebiegu i załącza zdjęcia zwierzaka. Dzięki temu na bieżąco śledzisz, co słychać u Twojego pupila.
Z jakim wyprzedzeniem trzeba rezerwować wizyty?
Staramy się realizować również wizyty zamawiane na ostatnią chwile. Docenimy jednak jeśli o planowanych terminach poinformujesz nas z możliwie dużym wyprzedzeniem.
Kto ma dostęp do mojego domu?
Dostęp do Twojego domu ma wyłącznie opiekunka, z którą podpisałeś umowę o powierzeniu zwierzęcia pod opiekę.
Jak wyglądają rozliczenia?
Płatności mogą odbywać się gotówką lub przelewem.
Czy macie referencje?
Tak, referencje od klientów zamieszczamy regularnie na naszej stronie.
Mój pies / kot wymaga podania leków. Czy tym też możecie się zająć?
Tak, nasze opiekunki mogą wykonać większość domowych zabiegów higienicznych i zdrowotnych.
Mam więcej niż jedno zwierzę, czy opłata za opiekę w takim przypadku się zwiększa?
Nie, wizyty rozliczane są za czas jaki opiekunka spędza z twoimi zwierzakami.

 


Jak możemy Ci pomóc?

Zadzwoń lub napisz wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o opiece nad zwierzętami

tel. 501 029 829
info@dogsway.pl