FAQ – Najczęściej zadawane pytania o hotel dla psów



Lokalizacja i kontakt


Gdzie znajduje się hotel?
Hotel znajduje się we wsi Pieczyska Łowickie, w województwie mazowieckim, powiecie sochaczewskim, gminie Iłów.

Jak można się skontaktować z hotelem?
Najwygodniej jest skontaktować się ze mną telefonicznie lub mailowo. Prowadzę też konta w social mediach, które mogą być alternatywną formą kontaktu.
Monika Jaczyńska, Cats & Dogsway
Hotel dla psów i Catsitter
Tel. 501 029 829
Mail. info@dogsway.pl
Instagram: @dogswaypl

Jakie jest otoczenie hotelu?
Otoczenie hotelu to wyjątkowa nadwiślańska lokalizacja, objęta programem Natura 2000, otoczona rezerwatami krajobrazowymi i rozległymi lasami, które tworzą prawdziwy raj dla miłośników przyrody – zarówno tych dwu-, jak i czworonożnych.


Warunki przyjęcia i odbioru psa , oraz rezerwacja miejsca


Z jakim wyprzedzeniem najlepiej rezerwować miejsce w hotelu?
Nasz hotel to kameralne miejsce, dlatego zarezerwuj miejsce, najwcześniej jak to możliwe. Szczególnie, jeśli planujesz wyjazd w najbardziej obleganych terminach (wakacje, ferie, święta).

Jak zarezerwować miejsce w hotelu?
Zadzwoń lub napisz maila, aby potwierdzić dostępność miejsc w danym terminie. W trakcie rozmowy lub korespondencji omówisz szczegóły dotyczące pobytu psa, przygotowania do przyjazdu i sprawy formalne.
Tel. 501 029 829, mail. info@dogsway.pl

Jaka jest dolna granica wieku psa, który może zostać przyjęty do hotelu?
Przyjmujemy psy w każdym wieku. Szczenięta muszą mieć komplet szczepień i zakończoną kwarantannę poszczepienną.

Czy każdy pies może zostać przyjęty do hotelu?
Nie. Nasz hotel to miejsce kameralne, z domową atmosferą. Aby zapewnić naszym gościom wygodny, bezpieczny i jak najbardziej komfortowy pobyt przyjmujemy psy małe i średnie, które nie wykazują lęku separacyjnego oraz nadmiernie nie wokalizują oraz nie wykazują agresji w stosunku do ludzi.

Wymogiem są też aktualne szczepienia, zabezpieczenie przeciwko pasożytom, oraz brak objawów chorób zakaźnych oraz grzybiczych.

Czy ktoś inny może odebrać psa?

Tak, pod warunkiem, że otrzymamy zgodę na wydanie psa bezpośrednio od Ciebie.




Pobyt


Co powinieneś_aś? mieć ze sobą, gdy przywozisz psa do hotelu?
Zostawiając psa w hotelu, przywieź jego książeczkę zdrowia z odnotowanymi szczepieniami oraz karmę, którą je na co dzień.
Hotel jest wyposażony we wszystkie niezbędne dla psów akcesoria, ale rekomenduję przywiezienie legowiska psa, jego ulubionych zabawek i smakołyków. W otoczeniu znajomych przedmiotów, adaptacja w nowym miejscu przebiegnie dużo łagodniej.

Czy pies będzie miał kontakt z innymi psami?
Jeśli wyrazisz na to zgodę, a pies czuje się komfortowo w kontakcie z innymi psami, będzie miał możliwość spędzania czasu z innymi czworonogami.
Towarzyszy zabaw dobieramy pod względem temperamentu i wielkości, tak żeby każdy pies czuł się komfortowo i bezpiecznie.

Czy jeśli zostawię u was dwa psy, to będą mieszkały razem?
Wszystko zależy od Ciebie! Jeśli tylko psy dobrze się dogadują, mogą oczywiście mieszkać razem, w tym samym pokoju.

Czy w cenie pobytu jest wyżywienie?
Nie, prosimy o przywiezienie karmy, którą pies je na co dzień. Dzięki temu nasz podopieczny uniknie dodatkowego stresu przy zmianie żywienia.

Czy macie smakołyki dla psów?
Tak, ale proponujemy dostarczenie wypróbowanych, ulubionych przekąsek psiaka, żeby w jak największym stopniu zachować jego domowe zwyczaje.


Zdrowie


Czy pies może przyjmować leki?
Tak. Możemy podawać leki, jednak nie robimy zastrzyków.
Razem z lekami przywieź zapas smakołyków, których używasz na co dzień do ich podawania.

Jakie szczepienia są wymagane?
Każdy pies musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia z potwierdzeniem szczepień przeciwko wściekliźnie i chorobom zakaźnym. Zalecamy też doszczepienie przeciwko kaszlowi kennelowemu szczepionką Nobivac KC lub Versican Plus Oral Bb.

Czy pies musi być wysterylizowany / wykastrowany?
Nie, jednak nie przyjmujemy suczek w cieczce.

Co się stanie w przypadku problemów zdrowotnych?
W nagłych przypadkach natychmiast zawieziemy Twojego psa do weterynarza i skontaktujemy się z Tobą, żeby omówić sytuację.
Jeśli problem zdrowotny nie jest pilny, najpierw postaramy się skontaktować, aby uzyskać informację, jak chciał_a_byś abyśmy zajęli się daną sprawą.


Rozliczenia


Rezerwacja miejsca następuje po wpłaceniu zadatku w wysokości 30% umówionej kwoty za pobyt.
W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie jest zwracany.
Całość płatności należy uregulować z góry, najpóźniej w dniu pozostawieniem psa w hotelu.
Psa można odebrać wcześniej niż z końcem zarezerwowanego okresu, jednak opłata za nie wykorzystane doby nie podlega zwrotowi.
Płatności można dokonać gotówką, blikiem lub przelewem